Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-26 10:24:26
o, dekui reiks gps'ui nuolaidas shaudytis!

On 2012-02-25 09:15:21 +0000, Toxis said:

> [...]
> reikalas turbut..), pvz muffin knight , durnas ale gausiai smagus
> zhaidimukas - prashau nemokamai 5/10 leveliu + max levelis 20 - kai
> prieini 'demo gala', tau sako, gali pirkt pilna, arba atrakint tik
> levelius uzh 2.50LT (beja, litai! negi itunesai negali litais rodyt
> shlykshtynes, ar chia ash kazhko nemoku?:) - atsirakini levelius,
> pazhaidi dar pusdieni, jei nori atrakint visus charus, dar 2.5 lt:) -
> nu ka ir susipirkau viska, bet tik todel, kad uzhkabino, o jei ish kart
> butu tik mokama versija - tikrai nebuchiau pirkes...

Tai tas pats ir ant iOS gali pirkti iskart pilna versija arba kazkiek
pazaides Free susimokejes atrakinti pilna zaidima

> O ir shiaip, ash matyt ne po tas gatves shlaistausi, kaip padugnes
> straipsnio autorius, bet mano brangiausias apsas buvo taskeris, man
> rods ~16 litu, visi kiti, zhymiai pigesni, ar nemokami - obuolyj, arba
> zhmona po prabangius rajonus vaikshto, arba ten viskas brangiau...

ant iOS yra tokios programeles kaip si http://www.appzapp.net/EN/
kurios pades susirasti apps su nuolaidom arba gali pranesti kada tavo
norima programa padare nuolaidas ir daug funkciju.