Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-01 14:31:15
On 2012.03.01 12:35, padugne wrote:

> Nes mastai kaip tipiskas fanbojus kuriem viskas ka padare ju megstama firma yra gerai ir
> nediskutuotina.
>
> Tau turbut bus nesuprantama, bet jei nesergi fanbojizmu, tai matai ir pliusus ir minusus. Ir perki
> tik tada kada pliusai persveria minusus.
> As kol kas nenusipirkau sekancio telefono tik todel, kad _man_ dabar parduodamu telefonu minusai kol
> kas persveria pliusus.
> As kol kas galiu sau leist palaukt kol koks nors gamintojas pagaliau pagamins kazka padoraus.

Gal baigiam ta uzsukta dainele apie fanboizma. Jei as garsiai nerekiu kad uz Android nera nieko
geriau tai dar tikrai nereiskia kad manau kad pas Apple yra viskas tobula ir nieko geriau jau
neimanoma, o tu kaip matau jau tokias isvadas nesunkiai pasidarei ir atkakliai bandai ta reikala
ipirsti, neturedamas tam absoliuciai jokio realaus pagrindo. As ir galiu nesunkiai rekti kad esi
Android fanatikas, nieko daugiau be jo nematantis, visiems android aklai persantis ir dar
issidirbinejantis besirenkant sau telefonus, bet to tikrai nedarau, nes tai nebutu ir tiesa. Nes
matosi vyraujanti tendencija, nepritari nuomonei kad Android yra tobulumo virsune ir is karto tave
Apple aklu fanatiku apsaukia, be Apple aplinkui nieko nebematanciu, naktimis eilese prie Apple
produktu stovinciu ir t.t.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!