Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-28 08:54:15
On 2012.02.27 21:33, padugne wrote:

> Guglius irgi stengiasi, pergyvenantiems del kopijuotoju developeriams yra
> atitinkamas freimworkas:
> http://developer.android.com/guide/publishing/licensing.html
>
> Todel appsus irgi reikia lauzti, lygiai taip pat kaip ir apple.

As kalbu kad pas Apple lauzto apps'o nesusidesi, jei telefonas bus be JB, pas Google - jokiu
problemu. Tame ir skirtumas.

> Seip jei realiai, tai jei rasi is kur nusikopijuot lauztu androidiniu ar
> appliniu warezu tai dar lengviau rasi ir kaip nujeilbreikint.

Tai kad mano akim ziurint tokiu apps'u surasti is kur nusikopijuoti yra DAUG lengviau, negu
normaliai paruosti iOS irengini kad jas priimtu.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!