Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Memba of xz
Data: 2012-03-10 12:42:49
siaip tai mane skaitant irgi kartais isiutina tas "iManiaku"Applia
garbinimas.
Turiu namie iPada, juokas ima is isgarbintosiosios iOS, siandien tik vaikai
tezaidzia.
Uosve turi Ifaune, tai kazkaip pamazu ir supratau, kad tai yra tikroji
Applia auditorija-  asmenys nelabai draugaujantys su technika, bet kiekviena
proga krykstaujantys gave is mylimos kompanijos spalvota saldainiuka.