Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-25 11:15:11
nu bet mane tai juodai nervina, kai zhmona atsisiunchia kazhka, nemokama,
pasileidi, o ten vos ne.. ai, tusu shituo appsu dar ir dirbt nori? nea, nu
tada tai 4 eurai...
Droide man tas kazhkaip smagiau padaryta (chia developeriu aishku reikalas
turbut..), pvz muffin knight , durnas ale gausiai smagus zhaidimukas -
prashau nemokamai 5/10 leveliu + max levelis 20 - kai prieini 'demo gala',
tau sako, gali pirkt pilna, arba atrakint tik levelius uzh 2.50LT (beja,
litai! negi itunesai negali litais rodyt shlykshtynes, ar chia ash kazhko
nemoku?:) - atsirakini levelius, pazhaidi dar pusdieni, jei nori atrakint
visus charus, dar 2.5 lt:) - nu ka ir susipirkau viska, bet tik todel, kad
uzhkabino, o jei ish kart butu tik mokama versija - tikrai nebuchiau
pirkes...
O ir shiaip, ash matyt ne po tas gatves shlaistausi, kaip padugnes
straipsnio autorius, bet mano brangiausias apsas buvo taskeris, man rods ~16
litu, visi kiti, zhymiai pigesni, ar nemokami - obuolyj, arba zhmona po
prabangius rajonus vaikshto, arba ten viskas brangiau...

"Aladdin"  wrote in message news:ji7ii7$59e$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkaip keistai mastai. As puikiai zinau kad pas Apple dauguma normaliu
programu mokama ir to
neneigiu, kaip ir sutinku uz gera dalyka sumoketi, ypac kai jis kelis litus
kainuoja. Kaip ir
juokingai atrodo pastovus Android fanboju klykimas kad viskas ten nemokama
viskas puiku, o paskui
labai neuzilgo piratavimas su mokamu softu.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir
Tu!