Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-01 15:06:01
Na gal tiesiog todel kad labai jau arsiai pradejai man lipdyti Apple fanbojaus, manancio kad pas
Apple viskas tobula etikete. Todel tokios mintys ir pradeda lysti. Nors gal bandymams papriestarauti
visuotinei nuomonei gal ir sukelia toki ispudi, ka as zinau:/ O del kolegos - tai gal jis tau kuo
nusikalto ir norejai jam atkersyti pasmerkdamas ji kancioms?:)

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!