Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-29 09:12:38
Taip, galimybe deti apps'us i app store kainuoja 99usd per metus Apple atveju. Bet tai tikrai niekas
nemaiso sukurti viena populiaru apps'a mokama, o kitus nemokamus:) Be to gi padugne minejo, kad i
android market'a deti apps'us irgi kainuoja, tik va nepasake kiek. Be to budamas developeriu tu
gauni prieiga prie apple forumu, kur gali gauti papildomos pagalbos programinant, du nemokamus
support incidentus, galimybe detis sau i telefonus visas naujas beta iOS versijas. Manau tai kazkiek
kompensuoja ta kaina. Na ir suk nesukes, sakyk nesakes bet bent kol kas developeriai iOS megsta.

Vat man dar idomu kas tau paciam butu maloniau - sumoketi 3 litus uz apps'a ir juo nesukant galvos
naudotis, ar nemoketi nieko bet pastoviai matyti lendancias reklamas, galvoti kaip su jom kariauti
ir t.t? Man asmeniskai pirmas variantas.

Beje Apple truputi pakakino ant Google keynote'o per MWC. Paskelbe apie pristatoma iPad 3 ir visas
susidomejimas Android'u stebuklingai pranyko, bent jau artimiausiai savaitei:)

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!