Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-24 10:59:46
Tu bent iPhone saugumu domejaisi? Imam pvz. 4S, imam passcode is kokiu 6 simboliu, imam tarkim
goodreader su jame esanciais duomenimis ir ijungtu data protection ar kad ir pasta. Kiek suprantu
pagal tavo teigini - telefone saugumo nerasta. Papasakok kaip per kokias 20 minuciu (turetu ir
greiciau, jei saugumo nera) is mano paminetu vietu ar kad ir keychain'o informacija pavogti?

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!