Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-01 15:14:15
Nu tai kad visi daugmaž kalba normaliai, tik pasisuka kalba apie obuolys
vs androidas, tuoj išlendi tu, ir užpili garstyčių. Nu tipo kad ir su
tuo pačiu ipad3, nu pasirodys jis po savaitės, nu ir ką? Tipo visas
pasaulis dabar nuščiuvęs tik to ir telaukia? Pagal tave, tai taip ir
gaunasi. O realiai pvz man visai px, nors, greičiausiai, aš pats tą
ipadą ir pirksiu, neturiu nieko prieš obuolius, bet užpisa tokie abaliai
kaip tu, kuriems yra vienintelis dievas pasaulyje - obuolys.