Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-27 08:30:53
Nu tai tada turi dvi iseitis:

1. Paimi Android irengini ir vagi beveik nemastydamas (Android'e vagimams absoliuciai jokiu kliuciu
nesudaryta, apart vieno paukscio uzdejima).
2. Truputi labiau pasigilini, pasirenki info, darai savo iPhone JB ir taip pat vagi ramia sazine:)

O siaip pas Apple tikrai nera taip jau viskas MOKAMA. Be to kaip jau minejo yra apps'as padedantis
nuolaidas gaudyti, pas mane beveik visi apps'ai taip sugaudyti.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!