Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-01 15:00:40
O jei pasukti is kitos puses? Jei pasakai kad pas Apple kazkas gero yra, tuoj ant taves yra pavaroma
ir fanbojumi isvadinama? Taip jau viskas ok ir tinkama? Kiek save pamenu niekados nerekiau koks
Android sudas ir niekam tikusi sistema. Taip, siuo metu man iOS ir jos GUI daug labiau patinka uz
Android, bet tikrai nemastau kaip kad padugne sako kad pas Apple viskas tobula ir niekas nieko
geriau nepagamins, vat tas ir uzgauna savigarba, kai kazkas bando irodyti kitaip:) Beje pries kelias
dienas dariau savo desire s hard reseta - tai setupinant telefona tai viena nesamone islenda tai
kita, kartais net nezinau ko ir tiketis:/ Bet cia matyt tik Apple tariamiems fanbojams su Android
taip gaunasi.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!