Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-13 09:14:27
Jei bus 4" tai susitaikysiu, jei sakys kad 4.3" yra pats tas, pats pirmas pasakysiu kad Apple yra
gaidys:) Mano supratimu normalus ismanusistelefonas turi buti su kokiais 3.5-3.7" na max 4", bet ne
tokios plytos kaip SGS II ar Samsung Nexus. Ir gal pabaigiam tas neoriginalias daineles apie
manjakizma ir nieko nematyma aplinkui. Taip, tokiu zmoniu yra, bet gal netraukiam visu pagal viena
kurpaliu? Negi zmonems megstantiems ir garbinantiems Android taip sunku tai isisamoninti? Ne ka
maziau yra ir Android aklu fanatiku, reik tik akis pasikti i kita puse.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!