Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-24 09:36:50
Tai gal visdelto tai charakterizuoja parduotuve, o ne aparata. Logiska, kad
apple nededa į savo parduotuve tool'su, skirtu iphonu gamintojo nenumatytom
modifikaciju . O google tai nera problema. Microsoft irgi nededa i savo
puslapi Windozes aktivatoriu - tai jau didelis jos pliusas?

"bat0nas"  wrote in message news:ji7e0v$v5f$1@trimpas.omnitel.net...

Na bet Apple AppStore nėra tų hack įrankių. Google liberalesnis šiuo atveju.

"Aladdin"  wrote in message news:ji7dss$uvp$1@trimpas.omnitel.net...

Tie KITOKIE vartotojai gali laisvai pasiimti obuoli, padaryti jam JB ir
labai sekmingai Cydia
hacktools'us naudoti.