Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-24 10:55:36
On 2012.02.24 09:47, padugne wrote:

> O as galvojau, kad gyreisi, kad apie androida viska zinai :)

Niekados to nesakiau ir nesakysiu, nes Android pas mane kaip papildoma sistema, ne pagrindine.

> Zodziu najezdo neuzskaitau. Beje, canalys tik vakar istyre, kad 100
> androidiniu top appsu yra zymiai brangiau uz 100 iphoniniu top appsu :)

Taip nebuna:) Taip tiesiog negali buti...

> Tai kiek ten ju? Ir geriau apie iphone3G ir 4, nes androidus irgi nevisi
> nusipirke pati pirma menesi iskart rootina.

Del senesniu tai nezinau ar kas yra tokias statistikas rinkes. Del naujausio JB, tai per pirma para
buvo 1M nusitempimu.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!