Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-24 11:19:05
O dabar papasakojam, kaip neliestame JB telefone su uzdetu passcode pasinaudoti bootloader'io skyle,
jei tokia yra. Kiek zinios mano siekia, bootrom'o skyles 4S ir iPad 2 neturi.

Na bet tarkime imam kad ir iPhone 4 su analogiskais nustatymais, kuris turi bootrom'o exploit'a.
Papasakosi kaip informacija pavogti t.y. is mano paminetu vietu paimti ir atkoduoti?

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!