Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-29 15:21:05
O as suprantu ka. Jei atsirastu du man svarbus dalykai, labai rimtai galvociau apie ipad 2 keitima i
ipad 3. O tie dalykai butent ir yra - ekranas ir kamera, ko man siuo metu ganetinai pas juos
truksta. Speju gal dar bus procas kiek greitesnis ir vaizdo posisteme. Na bet pagyvensim -
pamatysim. O kam tau ipad? nexus lopeta jau turi, negi nepakanka?:)

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!