Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-26 10:22:59
hm.. sveikinu teisingai vedus, jei savo zhmonai savo korteles negaletum
patiket... najs:)
zhmonos kontroliuot man nereikia, zhmona pati smegenus turi - mes susitarem
kad menesiui abu appsams ne daugiau kaip 100lt ishmetam, kolkas prie stogo
net nepriartejom

On 2012-02-25 08:58:17 +0000, Toxis said:

> vat kas mane varo I bankrota, tai, kad pas obuolius praktishkai VISKAS
> mokama.. blyn, net parking lithuania arba tik omnitelui, arba mokama.. o
> kadangi prie zhmonos itiunsu mano korta prisegta, tas mane dar labiau
> liudina:)

Laikas kontroliuoti savo zmona, cia tas pats kas i rankas duotum savo
korta ir ji po brangiausias parduotuves vauksciotu.
Tikrai taip nera kad viskas mokama, be to kiekviena diena gali rasti
ivairiu nuolaidu, jei moki ieskoti.