Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Toxis
Data: 2012-02-28 19:53:28
na, androide nemokami appsai nereishkia, kad devai tai daro ish uber
altruistishku paskatu, jei tai versija su reklamom, jie susirenka
kapsinchius pinigelius ish addsu.
Taip, androidas, kaip open source platforma automatishkai surenka daugiau
opensource'ininku geruju hipiu, bet pati platforma leidzhia uzhsidirbti net
bunant 'geruoju hipiu':)
Norint eit I appstora, mano zhiniomis, tu priverstas (ne po shautuvu, bet
kitaip neapsimoka) moket applui (kazhkoks ten yra apple developeriu
kazhkas... nepamenu kaip tiksliai vadinas, man rods priesh du ar tris
vergecastus apie ji shnekejo) - taigi pati paltforma verchia tave kurt
mokamus appsus.. Shtai kur pagrindinis skirtumas..
Negana to pats googlas siulo savo tipsuose developeriams, jei kuri mokama
versija sukurt ir nemokama, bet ribota, bijau stipriai pameluot, bet ten
kazhkas yra net su reviewsais, jei turi mokama ir nemokama versija - mokama
versija automatishkai bus su geresniais vertinimais ar aukshchiau searcho
rezultatuose.. kazhkas panashaus - tiesiog labai nesigilinau:)

"Aladdin"  wrote in message news:jifna2$o7l$1@trimpas.omnitel.net...

Iperki, bet gaila daveloperius keliais litais paremti? Manai jie android
sistemoje apps'ui
ispopuliarejus labai dziaugsmingai ji ir toliau nemokamai dalins? Na nebent
jiems svarbu buti
zinomiems ir daugiau nieko nereikia...

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir