Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: padugne
Data: 2012-03-01 12:35:48
On Thu, 01 Mar 2012 11:44:07 +0200, Aladdin <rimvydas@rimvydas.info> wrote:
>Na bet taip pasneki tai tuoj pradesiu galvoti kaip tu nesugebi sau telefono nusipirkti, nes pradeda
>atrodyti kad viskas i ka sudeta Android yra tobula. Pradeda darytis keista, kaip vis kas nors tau
>neitinka.

Nes mastai kaip tipiskas fanbojus kuriem viskas ka padare ju megstama
firma yra gerai ir nediskutuotina.

Tau turbut bus nesuprantama, bet jei nesergi fanbojizmu, tai matai ir
pliusus ir minusus. Ir perki tik tada kada pliusai persveria minusus.
As kol kas nenusipirkau sekancio telefono tik todel, kad _man_ dabar
parduodamu telefonu minusai kol kas persveria pliusus.
As kol kas galiu sau leist palaukt kol koks nors gamintojas pagaliau
pagamins kazka padoraus.

--
kthxbai.