Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: bat0nas
Data: 2012-02-29 14:38:39
Cool.
Aš šiaip.. nors ir ne apple fanas, vis tiek laukiu iPad3 :) Gal todėl, kad
turiu iPad2. Nesuprantu, ką ten dar galima jame patobulinti.

Išleistų bent kokį bevielį žaidimų pultelį (na kaip xbox ar PS3). Bent
žaisti būtų galima. O dabar tai spėju tiek iPad2, tiek iPad3 niekuo
nesiskirs. Nauja bus - tik ekranas. Visa kita - klaidų taisymas (nujaučiu,
kad iš iphone 4s kamerą dės į iPad3).

"Aladdin"  wrote in message news:jil3kk$1le$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.02.29 12:03, padugne wrote:

> Visas fanboju pasaulis ;) Specialiai i newsus paziurejau, lyg ir niekas
> nieko nesneka. Kas vakar
> tokio nezinomo paskelbta?
>
> Beje, kas per androido keynotas? Kazka praleidau?

Vakar oficialiai Apple prisipazino, kad kovo 7 bus isleistas iPad 3. O cia
fanboju skaitalai:

http://www.tuaw.com/2012/02/28/apples-ipad-event-announcement-cuts-into-schmidts-mwc-android/

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir