Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: padugne
Data: 2012-03-10 17:39:26
On Sat, 10 Mar 2012 14:59:58 +0200, Memba of xz wrote:

> jo, del rezoliucijos as laukiau Iped 2, bet po pristatymo tapo aisku,
> kad gaidys nuo gaidzio toli neskrenda, tad pirkau pirma. O dabar jau
> viskas, traukiami lauk pimpalai ir matuojami su Androidiniu tabletu
> ekranais...

Laimei azusas irgi turi tableta su normalia rezoliucija. Sekantys manau
irgi neuzilgo pasirodys, nes visi tik ir lauke kol kas nors sprogdins.

> As nieko nesakau, man rezoliucija ir kamera turi labai didele reiksme.
> Bet dabar dilema, tevukui noutbukas mirsta, reiks tableta imti, tik
> klausimas ar "New iPed" :) ar kazka is Androidiniu...Samzungo neimsiu is
> principo, lieka Asus...kas dar ten gero?...

Kol kas nieko. Asusas irgi kol kas nelabai aiskus. Tie visi kitajozai ir
kitokie korejieciai kazkaip uzsispyre gamina visokias nedadelkas ir po to
labai stebisi, kad klientai ju neperka uz ipadu kainas.

Toks vaizdas, kad neissijudins kol guglius kazko nepadarys pats.
Bet jei guglius staiga apple stilium pradetu stumt savo tableta be tu
visu kitajozisku nesamoniu, tai "industrijoje" tuoj pat pakiltu ziaurus
klyksmas apie tai, kaip guglius "evil" ir kaip juos zhudo ir kaip jie eis
pas mazaminksti gamint w8 tabletkiu.
Todel manau kad guglius elgsis labai atsargiai ir pasistengs netapt labai
populiariu, panasiai kaip ir su nexus telefonais. Imho jei ir sulauksim,
tai tik kokios nors 7" pigienos su labai "meh" charakteristikom, t.y. tam
segmente kur kitajozai patys nieko nepardavineja.

--
kthxbai.