Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: Doc
Data: 2009-08-02 13:10:21
Man (beveik) niekada tikinčių teiginiu skaičius nėra jo (ne)teisingumo
įrodymas. Ir jei klaidingais teiginiais ilgą laiką tiki dauguma žmonių net
ir po to, kai tos klaidos yra atrandamos ir aiškiai parodomos, beveik
garantuotai yra suinteresuotų asmenų mažuma, kuriai toks daugumos paklydimas
yra naudingas, todėl ta mažuma, beje ne visada sąmoningai, ir daro viską,
kad tikėjimas tokiomis klaidomis išliktų kuo ilgiau. Taip yra tiek su
visomis religijomis, tiek su valdžiomis ir jų intervencijomis į privačių
žmonių savanorišką kooperaciją.

Kas liečia ekonominius dėsnius, tai jie yra lygiai tokie patys nekintami
kaip ir kiti gamtos dėsniai, ir ekonomikos dėsniai lygiai kaip ir kiti
gamtos dėsniai egzistuoja nepriklausomai nuo to žino juos žmonės ir jais
vadovaujasi siekdami savo tikslų ar ne. Kol nepasikeis žmonių prigimtis, tol
nepasikeis ir ekonomikos dėsniai, kadangi ekonomikos dėsniai.

--
Doc