Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-07-27 16:19:07
Visiškai sutinku. Kaip parodė istorija,  visada ateina momentas, kai pinigų
leidėjas neatsispiria pagundai jų pasidaryti daugiau, nesvarbu kokiomis
taisyklėmis jis susaistytas. Iš principo netgi jokiu auksu neparemta valiuta
galėtų būti labiau defliacinė už paremtą auksu, jei jos kiekis nedidėtų. Bet
tada ji tiesiog nusėstų kojinėse ir neatliktų pagrindinės funkcijos - skolų
apskaitos priemonės. Akivaizdu, kad jei verslininkas negali gauti paskolos
eurais ar doleriais, jis ją bus priverstas imti litus, rublius ar juanius.
Tas pats ir su parduodama produkcija.