Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-07-27 15:50:03
Dėl tų priežasčių ir pasekmių sutinku. Bet, kadangi neblogai išmanau kai
kuriuos eksperimentinius mokslus, įsitikinęs kad ir empiriniai mąstymai ir
"sveiko proto" kriterijus neįrodo teorijos teisingumo. Bet ir iki to dar
neprieinama. Kiekvienos krypties šalininkai visiškai įsitikinę, kad jų
argumentai yra logiški ir būtent jie neprieštarauja sveikam protui, nors
kartais ir neatrodo akivaizdūs. Bet kuriuo atveju, nors ankstyvoje
jaunystėje buvau grynas liberalas (tokiu didžiąja dalimi save ir dabar
laikau, ir tai apima ne vien ekonomines pažiūras), įgijęs daugiau patirties
ir ekonominių žinių, manau, kad austriškasis neoliberalizmas turi didelių
spragų ir nėra tinkamas šiuolaikinei ekonomikai. Ir būtent dėl to
netinkamumo šiuo metu juo praktiškai niekas nesivadovauja.