Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-07-24 17:52:47
p.s.
Beje Greenspan paliekant postą 2006 m. aukso kaina doleriais buvo nelabai
aukštesnė, nei jam ateinant į postą 1987 m. Aukso kaina nuo 1980 iki 2001 m
stabiliai krito - nuo 550 iki 300 dolerių už unciją. O nuo 2001 m. Bušui tų
pinigų reikėjo labai daug. Ir kai valdžiai labai prisireikia pinigų, jų
paprastai ir padaugėja. Per pasaulinius karus daug valstybių išlaikė aukso
standartą ir nepaisant to sugebėjo smarkiai padidinti pinigų kiekį.