Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-08-01 10:17:46
>ir jei atrodys, kad joje yra klaidų, tada jas ir surašyti. Šiaip tai
>diskutuoti žodžiu mėgstu ir tokiais atvejais kaip dabartinis, tačiau tiek
>daug rašyti, sorry, bet negaliu :)

Tai aš ir stengiausi išsakyti savo nuomone apie konkrečius teiginius.
Niekada nerašiau, kad tas ar anas kažką jau paneigė ar mano kitaip. Aišku,
veltis į argumentuotą diskusiją raštu reikia daug pastangų ir ne kiekvienas
tam ryžtasi ar suranda laiko.

>Beje Keinsas ir Krugmanas nepaneigė nei vieno Austrų mokyklos argumentų,
>jie tiesiog juos ignoruoja. Kai tuo tarpu Austrų mokyklos autoriai Keinso
>argumentus paneigė daug kartų, nuosekliai ir iš įvairių kampų.

O nekyla kartais abejonių dėl to, kad jei austrų mokykla nėra mainstrymas
šiuolaikinėje ekonomikoje, tai gabūt ji nėra vienintelė teisinga? Aš, pvz.
įvairiose teorijose randu loginių prieštaravimų ar pernelyg kategoriškų
teiginių, kai kas paseno, nors savo metu buvo teisinga. Be to, kaip jau
sakiau, ekonominiai dėsniai iš principo negali būti nekintami, nes
ekonomikos nagrinėjami objektai pastoviai kinta.