Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: Doc
Data: 2009-08-01 00:34:16
Prasmė diskutuoti yra visada, jei tik yra noras. Man diskutuoti
susirašinėjant su oponentu, kuris teigia, kad viena iš dviejų teorijų yra
klaidinga nors jis su ja susipažinęs tik iš nuogirdų, didelio noro nėra, nes
norint paaiškinti konkrečius klausimus pirmiausia reiktų paaiškinti debesį
kitų klausimų, o norint tą padaryti reiktų parašyti maždaug tiek, kiek
parašė oponento kritikuojami autoriai :) Todėl ir rekomenduoju pirmiausia
perskaityti bent vieną išsamią tavo kritikuojamos teorijos šalininkų knygą,
ir jei atrodys, kad joje yra klaidų, tada jas ir surašyti. Šiaip tai
diskutuoti žodžiu mėgstu ir tokiais atvejais kaip dabartinis, tačiau tiek
daug rašyti, sorry, bet negaliu :)

Beje Keinsas ir Krugmanas nepaneigė nei vieno Austrų mokyklos argumentų, jie
tiesiog juos ignoruoja. Kai tuo tarpu Austrų mokyklos autoriai Keinso
argumentus paneigė daug kartų, nuosekliai ir iš įvairių kampų. Šiaip
Keinsizmo klaidos bent jau man akivaizdžiai matėsi dar studijų laikais iš
to, ką apie ekonomiką dėstė univere, nors tuo metu apie Austrų ekonomikos
mokyklą nebuvau net girdėjęs.

--
Doc