Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-08-01 21:43:47
Čia dėl laiko trūkumo galiu atsakyti doc stiliumi - panaršyk interneta, ten
viskas paneigta. O rimtai padiskutuoti reiktų laiko ir dar kartą peržiūrėti
tą zeitgeist. Tik, kiek prisimenu, pvz., apie FED ir TVF vadovėlinės tiesos
pateikiamos kaip didžiausia paslaptis ir kažkoks sąmokslas. O tas veneros
projektas, tai, turbūt tai, kas man labai priminė komunizmą? Nors, kaip ir
visur, dalis tiesos ten yra. Pvz., ekonomikoje vis daugiau intelektualinio
produkto sukuriama nesiekiant pelno ir net nemokamai - daugiausiai tai "open
source" projektai.