Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-21 11:25:53
esu cia ne karta pripazines savo klaida.
Kai pradejai staugti, specialiai dar uzmeciau aki i wiki. Mano zinias ji
patvirtino. Jei turi kitokiu ziniu - klok.

P.S. jei gamtoj nevyktu fotosinteze, tai fig is vis toks kaip tu butu
atsirades ir rasinetu cia. Nors nezinau, gal tu co2 kvepuoji, tai tada
aisku is kur tie marazmai ir trolinimai.

Dex