Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-20 09:25:19
Imho, siandieniniame pasaulyje pinigai yra skirti valdyti zmones. O visa
kita - detales. Todel vadovaujantis tokia logika ir dar tuo faktu, kad
gyvename nekulturingos mases kraste - manau, kad lengviausia budas
"priversti zmones nesiukslinti" yra neparduoti jiems tokiu maiseliu uz
prieinama kaina. Kitais zodziais sakant, nera paprasto ir pigaus budo
priversti zmones nesiusklinti. Tai yra kulturiniai dalykai, gaunami su
auklejimu seimoje. Jei to nera - visa karta pasmerkta. Ir valdyti juos
galima tik per pinigus.

tai, kad siusklinimas ant svetimos zemes taves nedomina - cia jau kita
pasaka. :)

Dex