Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-16 15:14:58
kaip neturi nieko bendro?

va stovėjo gamykla, gamino prekes, už kuriuos žmonės mokėjo.
tu sakei - rinkos kaina viskas normaliai.
žali sakė: gamindami terįia aplinką.
valdžia pasakė: už gamtos teršimą bauda, nenorit gauti baudų, valykit atliekas.
gamykla padėjo valyti, dėl to prekių kaina išaugo.
žmonės pradėjo mažiau jų pirkti, kai kurie perėjo prie kitų gamyklų prekių.

ar pajautei, kad ne pati prekė pabrango dėl rinkos, dėl rūpinimosi palinka, jos kaina turėjo padidėti.

dabar kita situacija:

pradėjo gaminti vienkartinisu maišelius, visi laimingi: žmonės naudoja, nes nemokami, arba labai pigūs.
nesuyra, teršia aplinką. niekam tai nerūpi.
toliau ateina tie patys žali ir pasiekia, kad į jų kainą būtų įskaičiuotos ir išlaidos
maišelių nukenksminimui iš aplinkos. maišeliai pabrangtsa, žmonės jų pradėda naudoti mažiau,
arba keičia į medžiaginius.

tai kur tau čia nieko bendro, ir kad kaina teisinga, jei į ją neiskaičiuoja gamtos neteršimo?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h3n58a$va3$1@trimpas.omnitel.net...
Reikalavimas nenuodyti manęs dūmais neturi nieko bendro su draudimu naudoti
maišelius iš man patinkančios medžiagos.

--
Doc