Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Doc
Data: 2009-07-17 15:52:52
Nu taigi jau kažkada aiškiai parašiau, kad man ne dzin, jei šalia gamykla
mane nuodija ar smirda pūnantys bananai, tačiau visiškai dzin, jei kaimyno
sklype ramiai būna plastikiniai maišeliai, pūdomi bananai taip, kad man
nesmirdėtų ir į mano kiemą nebėgtų srutos iš jų, ar stovi gamykla, kuri
manęs nenuodija.

--
Doc