Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-17 09:04:11
ne, kad gali būti panaudoti, o kad kenkianti aplinkai.
tai visiškai normalu, priverti už tai brangiau mokėti.

pvz atvaro traukinį benzino, kuris daug pigesnis, bet nevalytas, jį
deginant aplink išsiskiria aibė švino, co ir kitų kenksmingų medžiagų.
tai pagal tave nėra normalų jį uždrausti ar uždėti tokį akcizą,
kad žmonės vistiek rinktųsi pigesnįjį - švarų?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h3n9m2$6bi$1@trimpas.omnitel.net...
Priversti susimokėti už šiukšlinimą tavo kieme bei priversti susimokėti už
tai, kad įsigyta prekė gali būti panaudota šiukšlinimui tavo kieme, yra iš
esmės skirtingi dalykai.

--
Doc