Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: VNO
Data: 2009-07-15 14:18:24
> Brangu yra atomine elektrine., bet niekas nesako apsistatyti atominemis.
> Tai yra visiska beprotyste, nes visu pirma tai yra brangu (radioaktyviu
> atlieku salinimas), visu antra - pavojinga.

dar vienas tavo debilizmo pvz.
atomine nergetika yra siuo metu pigiausia.
nes vertinant jos darba "from dust to dust".

> Dar 19 a. pabaigoj gimes N. Tesla atrado buda per atstuma perduoti
> elektros energija i bet kuria vieta.

technologijos aprasyma please!
Legendu apie Tesla esu skaites daug.

> Kas trukdo pastatyti vidury dykumos saules elektrine ir pumpuoti elektra
> kur nori?

Teoretike - atsakau - tokia energija bus viena brangiausiu, nes:
- saules baterijos kainuoja KOSTMOSA;
- valdymas/prieziura brangi;
- elektros perdavimas iki tam tikros vietos kainuoja
- poreikis leketras dykumoje ir netoli jos kos? Paziurek kur vartotojai, o kur dykuma.

> Tas pats Tesla, pasigamines elekta varoma masina savaite vazinejo po
> miesta visiems rodydamas spygas (masina tipo buvo varoma kazkokiu jo
> isradimu, kurio deka energija buvo surenkama is aplinkos. Pasak jo,
> energija yra viskas aplink mus.) Kas trukdo naudotis siais ir begale
> kitu isradimu?

"tipo".
Legendas pasakoji.

Del energijos - bandai mums priminti fizikos kursa is vid. mokyklos?
Suprantu, ad baiges vid, mokykla pies pora metu, bet negalvok, kad ir mes jau vikas pamirsome.

> Ogi naftos magnatu ispirkti patentai. Visi isradimai, apie kuriuos zinom
> ir nezinom yra labai graziai uzslaptinti, ir bus panaudoti, kai kazkas
> to panores. Taip kad, kol nafta nesibaige, zaidimas tesiasi.

O tu darytum kitaip?
Savo pajamas mazintum kitu naudai?
Permesk man siandien 200 Lt - pazadu mesos nepirksiu, o panaudosiu "ekologiskos" produkcijos (pristatytosd smirdancia fura) pirkimui :D

> Beje, ar zinot kuom yra uzpildomos tustumos po zeme, issiurbus nafta?

naujausios technologijos leidzia tokias ermes naudoti uzpildant jaus gauti gamyboje ir nereikalingu CO2.

VNO