Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-15 13:41:28
taip ar ne taip, cia galima daug gincytis. Mane sitas filmas uzkliuvo
tuom, kad daug buvo kalbeta apie mesos auginima, ir sutapo su paskutines
dienos diskusija, kur vienas marketingistas uzsirekdamas bande irodyti,
kad mesa auginti yra labai pigu. Nelabai turbut pats suprasdamas, kaip
ta mesa auga (ant medziu ar krumuose)

Dex