Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-16 15:07:05
ji galetu buti teisinga, jei taip butu, kaip parasei :)

cia mes priejom taska, kur as matau takoskyra - ar zmoniu laisva valia
pasirinkta moketi kaina yra galutinis ir objektyvus rodiklis?

Pvz maiseliu pavyzdys puikiai tai parodo. Jie yra pigus, tarkim yra
sumoketi visi mokesciai uz ju utilizavima, obettaciau per telika rodo
kilometru dydzio siukslynus vandenyne ir pan.?

Dex