Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: bzik
Data: 2009-07-15 14:39:03
as zinau, kad mano egzistavimas, kenkia gamtai/aplinkai. Nekuriu iliuziju, kad kazka darydamas (statydamas vejo jegaine ar pan.) ja issaugosiu. Minimizuot galiu pasitraukdamas is visuomenes i gudu kaima ir kapstydamamasis naturiniam uky, gyvendamas zemineje be elektros.
Didziosios valstybes po siai dienai atsisako apribot savo ismetamu tersalu kiekius, vysto milziniskus pramones projektus, todel pavieniu asmenu 'zali' zaidimai nieko verti.