Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-16 15:34:41
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h3n6ah$163$1@trimpas.omnitel.net...
>Tai jau klausiau, kodėl manai, kad į prekės kainą neįskaičiuotas maišelių
utilizavimas?

kas tas "utilizavimas" tik pats utilizavimo procesas?
na, tai kad aš ne apie tokį, o apie pilną surinkimą.

> O tai, kad esi matęs kažkur primėtytų maišelių, esmės nekeičia. Visa žemė
turi savininkus, jei savininkas neatlygintinai ar už kažkokį mokestį

savininkus turi tik priavti žemė, visa kita yra tik formalumas, kad ten savininkas.

> sutinka, kad jo žemėje būtų maišelių, arba nesirūpina, kad kažkas jo žemėje
mėto maišelius, tai yra tik konkretaus žemės savininko (ne)problema.

tai vat būtent, kad problema yra mūsų visų, o ne kažkokio ten sėdinčio kažkokiam poste.