Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: akva
Data: 2009-07-20 15:56:35
Va čia tai trolis varo. Gražu žiūrėt.
Pats atėjo, pradėjo šnekėt apie butelius, nors iki šiol niekas apie juos
nešnekėjo,
ir staiga: "tu siulai pereiti prie bambaliu - as sakau, juose blogesnes
kokybes prekes."
Tau tik į politiką.
Pagal mane, kiek skaičiau, niekas tau nesiūlo pereiti prie bambalių, o tik
pritaria
depozitui už butelį. Atnešei butelį, šaunuolis, atgauni pinigus ir toliau
gali gerti
savo sveiką alų buteliuose.