Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-16 15:47:50
nekorektiskas klausimas. Ji yra reali, nes ji tokia yra ;)

Klausimas - kaip priversti (is ar is vis reikia kazka kazkam versti)
zmones pirkti maiseli medziagini viena karta per puse metu vietoj to,
kad pirkelioti ir metyti polietileninius kur papuole ir tokiu budu dar
ir skatinant vartojima ir savo ego pasitenkinima,  :)
idant isvengti zalos, kuria gamtai padaro masinis maiseliu metymas.
Tarkim, kad jie dar nesusiardantys. Vien 100 proc. rinkos ekonomika to
neisspresi.

Dex