Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: VNO
Data: 2009-07-16 10:19:33
> Jūsų skaičiavimai visiškai nerealūs. Išsilaikyti gali tik rinkėjų-medžiotojų
> tipo bendruomenės, kurios yra visiškai nepriklausomos nuo išvestinių
> civilizacijos produktų (žaliosios revoliucijos žemdirbystės+pramonės), beigi
> labai derlingi/gausūs natūralių biologinių resursų rajonai, kuriuos įmanoma
> suskaičiuoti ant pirštų. Tai faktorius realiai turbūt būtų minimum x10, o
> tai ir daugiau.

Na cia jus apie mano skaiciavimus labai garsiai parasete :)
skaiciavimu nedariau.
Realus ksaicia vargu ar zinomi.

Bet 1-2 miliardai mano manymu visai gers skaicius - isliks minimaliai issivyste zmones, o civilizuoti ismirs greiciausiai.
Plius bus karas del resursu.

> Aišku yra kita medalio pusė - naujos mokslo paradigmos, kurios įgalina vis
> didesnius energijos atpalaidavimus (hint: anglis, nafta, branduolių
> skilimas, branduolių sintezė, ...). Ir galiausiai yra medalio briauna,
> rėžiant viską - kai technologija atpalaiduoja 100% daugiau energijos,
> taupesnės sistemos principu, jos vartojimas ne tik kad nekrinta, bet dar
> labiau išauga. Čia belieka savęs paklausti, ar žodžių junginyje homo sapiens
> išties yra bent kažkiek "sapiens".

del taip vadinamu energiju atpalaidaviu - tai jau skiau, technologijos tik dabar kuriamos, galvojamos, bandomos.
veikianciu technologiju praktiskai nera.
nors ssinteze pvz isprestu daug problemu.

VNO