Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-16 15:54:38
nu laba diena.
sakau: prekės kaina nereali, nes nefiltruojamos gamybos atliekos.
tu klausi, o is kur zinai, kad neiskaičiuota į kainą filtravimas. nu tai va iš ten, kad nėra filtrų.

paskui atsiranda filtrai.
kaina padidėja, tu klausi iš kur žinau, kad įskaičiuota?
nu tai vat iš ten, kad atsirado tie filtrai.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h3n71b$28f$1@trimpas.omnitel.net...
Iki šiol nepaaiškinai kodėl manai, kad išlaidos atliekų tvarkymui į maišelių
kainą nėra įskaičiuotos. Argumentas, kad mano kieme matei numestą maišelį,
netinka.

--
Doc