Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-17 09:22:08
ta prasme prie kainodaros priejom tada, kada buvo pasiulymas didinti
maiselio kaina tam, kad jo nepirktu, arba tam, kad i jo kaina butu
iskaiciuoti surinkimo ir utilizavimo mokesciai.

Jei jie tikrai jau yra iskaicuioti - case closed. Kitas reikalas -
utilizavimo ir surinkimo kokybes klausimas.

Jei nera iskaiciuoti - man idomu kas gali priversti kaina padideti ant
tiek, kiek reikia surinkti pinigu kokybiskam surinkimui ir utilizavimui?

Dex