Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Doc
Data: 2009-07-16 16:05:24
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h3n6p1$1pf$1@trimpas.omnitel.net...

> kas tas "utilizavimas" tik pats utilizavimo procesas?
> na, tai kad aš ne apie tokį, o apie pilną surinkimą.

Kas tavo manymu turėtų mokėti už maišelių surinkimus iš mano kiemo?

> savininkus turi tik priavti žemė, visa kita yra tik formalumas, kad ten
> savininkas.

Tai, kad šiame pasaulyje yra nesąmonių, nėra pagrindas daryti nesąmonių dar
daugiau.

> tai vat būtent, kad problema yra mūsų visų, o ne kažkokio ten sėdinčio
> kažkokiam poste.

Jei jau klausi manęs, tai problema tikrai nėra mūsų visų, nes ji yra bent
jau ne mano. Aš nesu valdiškos žemės bendrasavininkas ir nematau reikalo
sukti galvos dėl tos žemės savininkų problemų. Jei kokiu nors mistiniu būdu
vis tik būčiau valdiškos žemės bendrasavininkas, iškart savo nuosavybės dalį
parduočiau.

--
Doc