Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Doc
Data: 2009-07-17 13:01:21
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:h3p52m$h2r$1@trimpas.omnitel.net...
> ne, nukrypom truputi.
>
> kaina yra tokia, kokia yra, viskas ok. Jei kazkas, pvz. mokslininkai
> nustato, kad maiseliai nesuyra 1000 metu, tersia gamta, uzkita juros
> gyventoju skrandzius, prieveda prei zuties, ir suranda afigienas maiseliu
> sankaupas kazin kur, ir nustato, kad tai realiai gresia ekologine
> katastroofa (tarkim), tai tada:

Bla bla bla, maišeliai pakils į orą, nuskris į Saulę, ten sudegs, suodžiai
užklos visas Saulės sistemos planetas, tame tarpe ir Žemę, ir visi mes
mirsim :)

> 1. Kaip gali rinkos ekonomika pati susireguliuoti (be valdzios isikisimo)?
> Jei kritinei masei juos pirkti yra vis dar gerokai pigiau, ir jiems
> neidomu, kas bus po ju.

Paprastai, nes juos saugoti 1000 metų kainuoja. Kadangi kainuoja, ta kaina
įskaičiuojama į šiukšlių surinkimo ir išvežimo kaštus. Jei saugojimo kaina
yra didesnė nei perdirbimo, žmonės maišelius laisva valia perdirbinės. Jei
mažesnė - saugos.

Jei atsiranda žemės savininkų, kurie sutinka maišelius saugoti nemokamai
arba dėję skersą ant to, kad kažkas ten juos pila, tai yra jų asmeninė
problema.

> 2. Ir man labai idomu, kokiu budu ji dabar susireguliavo (dabar maiseliai
> jau patapo greitai suirstantys)

Nelabai žinau, bet nenustebčiau, jei išleidus kokį nors lobistinės grupės
prastumtą įstatymą.

--
Doc