Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-17 08:56:40

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h3n9ft$61t$1@trimpas.omnitel.net...
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h3n8mk$4re$1@trimpas.omnitel.net...

> čia kurioj eigoj "mokėti" klausi?

Klausiu iš principo, o ne "kurioj eigoj".

tai iš principo mokės tas, kuris vartos.

> nes mokėti turi tai pirkėjas, o paskui jau tie pinigai paskirstomi
> atitinkamai
> tiems kas surenka, perveža, utilizuoja ir t.t.

Kodėl pirkėjas, o ne tas, kas norės tą maišelį utilizuoti? Jei argumentas

todėl, kad jis jį pirks.

todėl, kad būtų sumokėta už to pirkėjo numesto maišelio mano kieme surinkimą
ir utilizavimą (jei gerai suprantu, būtent toks tavo argumentas ir yra), tai
tada reiktų uždėti mokestį ir už bananų žievių, nuorūkų, laikraščių, batų,
na ir visų kitų žmonių naudojamų prekių surinkimą iš mano kiemo bei leisti
visiems mėtyti visus nereikalingus daiktus kur papuola, nes už jų
utilizavimą jie jau būtų susimokėję juos įsigydami.

ne, banano žievė suyra.
o tie maišeliai, apie kuriuos kalbam imdami kaip pavyzdį veiksmo, kad lengvai galima pakeisti
daiktus į ekologiškesnius, nesuyra.