Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Doc
Data: 2009-07-17 14:20:24
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h3pjl8$566$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> nes dabar viską į vieną sumalei.
> už šiukšlių surinkimą, saugojimą, utilizavimą moka tikrai ne tie, kurie
> numetė tą maišelį bet kur pamiškėj.
> o va jei jie jau pirkdami už tai sumokėtų, tai:
> 1. dalis jo išvis neimtu
> 2. dalis noretų atsiimti pinigus priduodami maišelius
> 3. uz surinktus pinigus butu galima mokėti bomzam atnesantiems priduoti
> maiselius.
>
> tai vat valstybės mąstu matom, kad leisti į vartojimą prekes, kurios ilgai
> nesuyra
> yra nuostolinga, o atskiram žmogui to nematyti, jis perka kas pigiau.

Nieko nesumaliau, o nuosekliai paaiškinau, kodėl realybėje variantai yra tik
2:

1) už maišelių saugojimą susimoka jais atsikratantys mokėdami šiukšlių
išvežėjams, kurie moka tų maišelių saugotojams;
2) maišelių saugotojai arba sutinka juos saugoti nemokamai, arba dėję
skersą, jei kas nors prideda maišelių į jų nuosavybę.

Argumentas, kad kartais atsiranda primėtančių maišelių ir į tų žmonių
nuosavybę, kuriems tai ne px, esmės nekeičia ir nesukuria pagrindo reketuoti
perkančius daiktus, kuriuos galima primėtyti bet kur.

> perdirbimas, jėga verčiant žmones mokėti už jų perdirbimą resursai yra
> švaistomi, t.y. vietoj to, kad būtų panaudoti žmonių poreikiams tenkinti,
> yra naudojami valdininkų ir perdirbėjų lobizmui finansuoti.
>
> tai nemokėk. kame bėdos?
> neimk maišeliu ir bus kaip prieš 20metų.
> tikrai niekas nebėdavojo, kad parduotuvėse nėra maišelių nemokamai.
> ar po 15ct.

Apeinam už varčios ir vėl iš pradžios. Jokiam sveiko proto žmogui nėra jokio
pagrindo versti mane mokėti daugiau už tai, kad perku daiktą, kurį kažkas
gali panaudoti šiukšlinimui aiškinant, kad jei nepatinka mokėti už tokią
nesąmonę daugiau, tokių daiktų galiu apsikritai nepirkt.

Anyway, dėkui už diskusiją, daugiau kartoti tą patį per tą patį nebenoriu ;)

--
Doc