Tema: Re: Subalansuota visaedziams, bet tinka ir vegetarams
Autorius: Dex
Data: 2009-07-17 09:17:58
ne, nukrypom truputi.

kaina yra tokia, kokia yra, viskas ok. Jei kazkas, pvz. mokslininkai
nustato, kad maiseliai nesuyra 1000 metu, tersia gamta, uzkita juros
gyventoju skrandzius, prieveda prei zuties, ir suranda afigienas
maiseliu sankaupas kazin kur, ir nustato, kad tai realiai gresia
ekologine katastroofa (tarkim), tai tada:

1. Kaip gali rinkos ekonomika pati susireguliuoti (be valdzios
isikisimo)? Jei kritinei masei juos pirkti yra vis dar gerokai pigiau,
ir jiems neidomu, kas bus po ju.

2. Ir man labai idomu, kokiu budu ji dabar susireguliavo (dabar
maiseliai jau patapo greitai suirstantys)

Dex