Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-08 12:50:22
per visa diskusija atkakliai persi minti, kad Brone, iki siol buvusi sazininga Camelijos vaistines vedėja, perejusi dirbti i valstybine vaistine ims visaip ieskot progu pavogti. Kodėl ta Brone dabar tu progu neiesko?

Teisingai Karbauskis sako-jei atkakliai manome, kad lietuviai nesugeba vadovauti -samdykim valstybinem imonem vadovais uzsieniecius.