Tema: Re: Jakilaitis
Autorius: Laimis
Data: 2016-11-08 04:09:15

> Bet kodėl? Galima, aišku, pakelti pensijas ir pašalpas, bet kad kol kas
> nelabai yra iš ko iš ko, nes tada reikėtų skolintis, kelti mokesčius ir
> t.t.
> O štai valstybinė prekyba, jei ji nebūtų nuostolinga, juk biudžeto
> nevalgytų ir mažesnėmis vaistų kainomis ir konkurenciniu spaudimu,
> pasitarnautų teigiamai.
> Analogiškai galiu pasiūlyti išvis paleisti visą sveikatos apsaugą į
> visiškai laisvą rinką ir kaip manai, kas su ja būtų? Juk laisva rinka
> puikiai susitvarkytų, ar vis tik ne...?

Čia šiaip, reziumuojant išsikvepiančią diskusiją apie
utopines/absurdiškas, o gal ir visai ne, idėjas, radau keletą įdomių,
tokių, sakyčiau, nestandartinių straipsnelių, kurie praplečia mano
įsivaizdavimą apie vaistų/vaistinių rinką ir peripetijas. Jei didesnė
dalis, kaip samprotauja/teigia šis, panašu, įsigilinęs, asmuo yra tiesa,
tai valstybinių vaistinių tinklo idėja įgyja naują, platesnę prasmę... :-)

http://www.delfi.lt/pilietis/voxpopuli/dar-karta-apie-vaistu-kainas-arba-ko-nepasako-akubilius.d?id=31707329
http://www.vlmedicina.lt/lt/kada-atpigs-vaistai-lietuvoje